Cum cumperi

Cum cumperi

Bine ati venit in stupul nostru!

Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Apicultura SA va multumeste pentru interes si va invita sa descoperiti produsele noastre.

Pentru a cumpara produse din magazinul online trebuie sa urmati urmatorii pasi:

– Creare cont: va rugam sa va creati un cont   si sa completati formularul de inscriere cu informatii corecte privind datele solicitate.

– Odata creat, contul d-voastra poate fi utilizat de fiecare data cand solicitati o noua comanda;

– Pentru comanda, selectati categoria de produse dorita din meniul din stanga al magazinului  alegeti produsul dorit si accesati butonul «Adauga in cos».

– Puteti ajusta cantitatea tastand cantitatea dorita si butonul «Actualizeaza cos».

-Inainte de finalizare comanda trebuie sa va exprimati explicit acordul cu privire la  termeni si conditii ,  politica de confidentialitate si prelucrarea datelor cu caracter personal

– Dupa exprimarea acordurilor solicitate va rugam sa  accesati «Finalizeaza comanda»

– Dupa efectuarea comenzii primiti confirmarea efectuarii comenzii si puteti vizualiza factura proforma In momentul in care comanda d-voastra va fi receptionata veti fi contactat/a de catre operatorul nostru pentru a se confirma comanda  pentru a deveni comanda  ferma;

Dupa confirmare produsele comandate insotite de documente justificative vor fi expediate catre d-voastra in cel mai scurt timp.

Modalitate de plata

Pentru a facilita accesul la Magazinul online al Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Apicultura SA aveti posibilitatea de a alege una dintre cele 2 (doua ) modalitati de plata: «plata la livrare» sau «plata prin transfer bancar».

Plata la livrare

Daca optati pentru plata la livrare trebuie sa achitati contravaloarea comenzii la momentul primirii marfii. Contravaloarea comenzii cuprinde:

– Contravaloarea produselor comandate;

– Contravaloarea transportului marfii pana la adresa de livrare la care se adauga o taxa suplimentara pentru plata ramburs (returnare documente si contravaloarea produselor);

– Contravaloarea transportului marfii este de 20 lei inclusiv TVA pentru primul kg de marfa al fiecarei comenzi + 1.00 leu/ kg fiecare kg aditional

– Informatii privind greutatea fiecarui produs (inclusiv ambalajul) se gasesc in « specificatia produsului »

– Pentru cazul in care livrarea coletelor se va face in localitatile situate in afara retelei nationale URGENT CARGUS se va percepe tariful zona 1+ 1.00 leu/km aditional

Plata prin transfer bancar

Transferul bancar este o metoda de plata prin transferul valorii marfii si a transportului direct in contul bancar al furnizorului marfii. Dupa efectuarea platii, va rugam sa ne trimiteti confirmarea platii pe e-mail ana.barbu@icdapicultura.ro sau pe fax: 021.232.33.46.

Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumpararea produselor si returnarea acestora este aplicabila doar clientilor persoane fizice si doar produselor livrate prin curier, respectiv URGENT CARGUS

Cumparatorul are dreptul sa notifice, in scris, comerciantul ca renunta la cumparare si ca doreste sa returneze produsul, fara penalitati si sa invoce un motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului comandat.

Produsul trebuie sa fie returnat  folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaj original, cu documentele de insotire si etichete intacte). Cheltuielile de livrare si returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua in cel mult 30 de zile de la retur.

Acesta clauza se aplica conf. Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014

Coletele ce nu corespund cerintelor mentionate mai sus, pot fi refuzate. Pentru a se evita orice neintelegeri este necesar ca coletul sa fie fotografiat, si sa se intocmeasca un proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care se va specifica starea coletului.

Deschide chat
💬 Ai nevoie de ajutor?
Buna 👋
Te putem ajuta?